شنبه 8 اردیبهشت 1403  
1400/3/9 یکشنبه

 
مسئول امور اداری : سرکار خانم الهام پورکیانی



شرح وظایف مسئول واحد مديريت منابع انساني

 انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل بخش نامه ، دستورالعمل ها ، طرح طبقه بندی مشاغل ، مقررات استخدامی، بازنشستگي، قانون رسیدگی به تخلفات اداری ،کارکنان

اعمال  و اجرای قوانین و مقررات استخدامی کشور که از طریق مراجع قانونی به دستگاه ابلاغ می گردد و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
شناخت وظایف و مسئولیت ها و شرایط احراز پست های سازمانی مصوب مربوطه
انجام مکاتبات پرسنلی و استخدامی
بازبینی پیش نویس های کارگزینی از قبیل احکام انتقال افزایش حقوق ارتقاء گروه تغییر شغل و عنوان مرخصی بدون حقوق انتصابات خدمت نیمه وقت بانوان ماموریت آموزشی برقراری ، کاهش ، قطع حق عائله مندی برقراری ، کاهش، افزایش ، قطع حق اولادو..
اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظورحسن انجام هدف های مورد نظر و هماهنگ نمودن فعالیت های کارگزینی با دستگاه

 پیش بینی نیازهای پرسنلی براساس تعداد پرسنل خارج شده آمار نیروی انسانی ، پست های بلاتصدی افزایش جمعیت و یا تخت های بیمارستانی .
 رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوطه به تبدیل وضعیت استخدامی استخدام آزمایشی برکناری از خدمت آزمایشی-  صدور حکم قطعی صدور حکم بازنشستگی
 رسیدگی به مسائلی از قبیل ترک خدمت گزارش به موقع ترک خدمت کارکنان صدور احکام آماده به خدمت اخراج بازخرید خدمت و نغییر محل جغرافیایی و انفصال برابر دستور مافوق
 انجام امور مربوط به رفاه کارمندان آموزش ضمن خدمت آموزش های بلندمدت و کوتاه مدت ، بیمه درمان بیمه عمر و رعایت حقوق قانونی کارکنان و جلوگیری از تضییع حق آنان
کنترل حضور و غیاب پرسنل واحد مربوطه برابر تصویب نامه هیات وزیران

 کنترل و نظارت و توزیع فرم های ارزش یابی و تکمیل تا آخرین مراحل آن
نظارت بر بایگانی پرسنل و اسناد مربوطه
برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امورمختلف کارگزینی و تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم برابر مقررات

 انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق
 

شرح وظایف کارگزین نيروي انساني


 
مطالعه قوانین و مقررات استخدامی واظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
تهیه پیش نویس های کارگزینی و صدور احکام ازقبیل انتقال ، ترمیم حقوق ، افزایش سنواتی ، ارتقاء گروه ، مرخصی استعلاجی ، مرخصی بدون حقوق ، ماموریت موقت ، ماموریت آموزشی ، خدمت نیمه وقت بانوان ، احتساب سوابق ، برقراری ، افزایش ، کاهش و یا قطع ماده ۳۹ ، برقراری ، افزایش ، کاهش و یا قطع کمک هزینه عائله مندی و اولاد ، بازنشستگی ، باز خرید خدمت
  اخراج ، انفصال ، آماده خدمت ، برکناری از خدمت آزمایشی ، پیمانی ، قرار دادی ، خرید خدمت ، مشمولین خدمت پزشکان و پیرا پزشکان ، پیان آوران بهداشت ، پزشکان ضریب کا
رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوطه از قبیل بازنشستگی
تبدیل وضعیت استخدامی ارتقاء گروه آموزش ضمن خدمت کوتاه مدت و بلند مدت ارسال مدارک مربوطه به واحد های مورد نیاز برابرمقررات
 انجام امور مربوط به تعاون ( صدور گواهی مورد درخواست پرسنل ، بیمه درمان ، بیمه عمرو رفاه کارکنان برابر مقررات )
 تهیه پیش نویس خلاصه پرونده استخدامی و صورت برداری از اوراق ، طبقه بندی مکاتبات مربوطه و وارد کردن اطلاعات پرسنل به رایانه طبق دستور مافوق 
 همکاری در تکمیل و رفع نواقص فرم های ارزش یابی
 انجام امور مربوط به بازنشستگی و مراحل مختلف آن
 مکاتبات امور هیات تخلفات تحویل ابلاغ های موارد تخلف و اتهام کارکنان و انجام مکاتبات مربوطه
 اعمال و اجرای قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور و شناخت مسئولیت ها در حیطه کاری
 انچام هدف های مورد نظر و هماهنگ نمودن فعالیت های کارگزینی با مسئول مربوطه
تهیه گزارشات و آمارهای مختلف پرسنلی