واحد رسیدگی به شکایات


واحد رسیدگی به شکایات همه روزه بجز ایام تعطیل  از ساعت  7:30  الی  13:30  بصورت حضوری و یا از طریق شماره تماس 5-53323094 داخلی (210) پذیرای پیشنهادات و انتقادات مراجعه کنندگان محترم می باشد
شما عزیزان می توانید  پیشنهادات  و  انتقادات  خود  را  از طریق پیامک به شماره 09039740771 و یا آدرس  ایمیل   H.b.pishnahadat@gmail.com  ارسال بفرمایید
شرح وظایف کارشناس رسیدگی به شکایات
 
دریافت شکایات کتبی و شفاهی مراجعین از واحدها و کارکنان بیمارستان


جمع آوری ماهیانه شکایات از صندوق های های رسیدگی به شکایات بیمارستان


بررسی شکایات واصله تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و ارایه راه حلهای قانونی
 
بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز در اولین فرصت
 
شرکت در کمیته های مرتبط در رابطه با شکایات ارباب رجوع و بیماران
 
پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادات واحد های تخصصی در ارتباط با شکایات مطرح شده
 
ارائه گزارش پیرامون موضوع شکواییه به افراد ذیربط
 
ارجاع شکایاتی که مربوط به مراجع ذی صلاح دیگر می باشد و دریافت نتایج انجام شده
 
ارائه راهکار و نظرات  مشورتی به واحدهای  ذیربط
 
جمع بندی شکایات در مقاطع یک ماهه و ارائه گزارش آماری به معاونت محترم درمان
 
شرکت در جلسات مربوط به واحد رسیدگی به شکایات
 
تعداد بازديد اين صفحه: 3911
تعداد بازديد کنندگان سايت: 19917628 تعداد بازديد زيرپورتال: 425293 اين زيرپورتال امروز: 1053 سایت در امروز: 39724 اين صفحه امروز: 4