اخبار و رویدادهای مهم

.

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

1403/2/8 شنبه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه در هفته سلامت سال 1403 خبر داد.

به گزارش خبرنگار وبدا از آبادان، دکتر سید محمد محمدی در آیین افتتاحیه مرکز یادشده اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.
وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارمتت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تاکید بر اینکه امروز شاهد افتتاح مرکز یادشده در این شهرستان بودیم، خاطرنشان کرد: این مرکز با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیات علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.
وی ادامه داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور را بیش از پیش شاهد باشیم.
مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.
آرشیو
كلمات كليدي :هفته سلامتافتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکیدانشگاه علوم پزشکی آبادان
نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 13514249
تعداد بازديد پورتال: 15133337
آخرين ويرايش صفحه
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 11:19:00
تم سایت
تیره روشن
تغییر اندازه فونت
ب+ ب ب-
اندازه نمایش صفحه
بزرگتر پیش فرض کوچکتر
فاصله بین خطوط و کلمات
+ پیش فرض -
بازگشت به حالت پیش فرض